پکیج

پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج بوتان کدام است؟

برند بوتان یکی از شرکت‌های قدیمی و نام‌آور در زمینه تولید انواع محصولات گرمایشی است. پکیج‌های زمینی و دیواری بوتان نیز، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بازار سیستم‌های گرمایشی، محبوبیت بالایی دارند. اگر شما هم قصد خرید پکیج دیواری بوتان را داشته باشید؛ ممکن است به علت تنوع پکیج‌های بوتان، برای انتخاب خود دچار سردرگمی شوید؛ به همین علت در این مطلب از سایت ایده آل امروز، به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج بوتان خواهیم پرداخت. شما می‌توانید با مطالعه دقیق این مطلب، با مشخصات فنی، مزایا و معایب هر کدام آشنا شده و بهترین پکیج دیواری بوتان را خریداری کنید.

 

پرفروش‌ترین مدل‌ پکیج بوتان کدام است؟

پرفروش‌ترین محصولات هر برند معمولاً از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آن برند نیز هستند؛ پس برای کسب تجربه یک خرید آگاهانه، انتخاب از میان پرفروش‌ترین محصولات می‌تواند ایده مناسبی باشد. به همین علت در ادامه این مطلب پرفروش‌ترین پکیج‌های‌ دیواری بوتان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

·         پکیج دیواری بوتان مدل بیتا (Bita):

در صدر جدول پرفروش‌ترین پکیج‌های دیواری بوتان، پکیج دیواری مدل بیتا قرار دارد. این پکیج از کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسبی برخوردار است؛ بنابراین مشتریانی که قصد خرید یک محصول اقتصادی با طول عمر خوب می‌گردند؛ پکیج بیتا را انتخاب می‌کنند. پکیج بیتا بوتان، دارای بازدهی 90 درصدی بوده و در دو سایز مختلف با ظرفیت گرمایشی 22 و 24 کیلووات، تولید می‌شود. پکیج بوتان مدل بیتا را می‌توان برای واحدهای مسکونی یا اداری با متراژ 150 الی 230 مترمربع استفاده کرد.

این پکیج از نوع پکیج‌های دیواری با محفظه احتراق بسته است؛ بنابراین تخلیه دود و گازهای سمی ناشی از احتراق، به کمک یک دودکش دوجداره و فن به بیرون هدایت می‌شوند. از جمله مزایا و مشخصات فنی پکیج بیتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مجهز به سیستم عیب‌یابی اتوماتیک
  2. دارای دو مبدل جهت تأمین آبگرم بهداشتی و آبگرم مصرفی رادیاتورها
  3. مجهز به سیستم ضدیخ
  4. مجهز به سیستم هواگیری اتوماتیک
  5. مجهز به سیستم امنیتی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
  6. مجهز به سیستم ضد نوسان آب گرم
  7. مجهز به سیستم ضد گریپاژ و دارای شیر سه‌طرفه
  8. مجهز به سیستم بای‌پس اتوماتیک

 

·         پکیج دیواری بوتان مدل پارما (Parma):

یکی دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین پکیج‌های دیواری بوتان، پکیج مدل پارما است. این پکیج با بازدهی بیشتر از 92 درصد در ظرفیت گرمایشی‌های 24 و 26 کیلووات تولید می‌شود؛ شما می‌توانید باتوجه‌به متراژ واحد مسکونی یا غیرمسکونی، یکی از این تو ظرفیت گرمایشی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که پکیج پارما بوتان برای متراژهایی تا حداکثر 150 مترمربع مناسب است.

پکیج بوتان مدل پارما در مقایسه پکیج بیتا، قیمت بیشتری دارد؛ علت این افزایش قیمت، تجهیز این پکیج به سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته است. از جمله مزایا و ویژگی‌های فنی این پکیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مجهز به نمایشگر میزان فشار آب داخل مدار گرمایشی
  2. مجهز به سیستم تنظیم دما مدار گرمایش باتوجه‌به فصل
  3. مجهز به چراغ LED عملکرد شوفاژ
  4. مجهز به سیستم ضد یخ‌زدگی پکیج
  5. مجهز به نمایشگر دیجیتال، جهت نمایش کدهای خطا
  6. مجهز به سیستم عیب‌یاب خودکار
  7. مجهز به سیستم تخلیه گاز آلاینده و دوده ناشی از احتراق
  8. مجهز به سیستم جرقه‌زن اتوماتیک

 

·         پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو (Perla Pro):

پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو، یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات بوتان است؛ این پکیج در مقایسه با پکیج بیتا و پارما از قیمت بیشتری برخوردار بوده و در سه ظرفیت گرمایشی 24 الی 32 کیلووات تولید می‌شود. شما می‌توانید از ظرفیت‌ گرمایشی‌های مختلف پکیج پرلا پرو برای واحدهایی تا 150 مترمربع استفاده کنید.

پکیج پرلا پرو برند بوتان، دارای قطعات استاندارد کشورهای اروپایی است؛ بنابراین قیمت بیشتری نیز در مقایسه با دو مدل قبلی ذکر شده دارد. در ادامه به بیان مزایا و ویژگی‌های فنی این پکیج خواهیم پرداخت.

  1. مجهز به سیستم عیب‌یابی خودکار
  2. مجهز به سیستم ضد یخ مدار آب گرم
  3. مجهز به سیستم هواگیری اتوماتیک
  4. مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال جهت نمایش کدهای خطا، میزان دمای و …
  5. مجهز به سیستم احتراق آهسته
  6. مجهز به سیستم تنظیم دما آب مدار گرمایش
  7. دارای دو مبدل مجزا جهت تأمین آب گرم مصرفی و گرمایشی
  8. دارای شیر سه طرفه اتوماتیک
  9. دارای وضعیت زمستانی، تابستانی، قطع موقت و راه‌اندازی مجدد

 

·         پکیج دیواری بوتان مدل پاویا (Pavia) :

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا، یکی از جدیدترین محصولات بوتان است که به علت قیمت مناسب، ظرف مدت کوتاهی با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. این پکیج دیواری مناسب واحدهای مسکونی، اداری یا تجاری تا 150 مترمربع است. از جمله مزایا و مشخصات فنی این پکیج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال
  2. مجهز به سیستم تنظیم میزان دمای آب گرم بهداشتی
  3. مجهز به سیستم تنظیم میزان دمای آب گرم مدار گرمایش
  4. مجهز به سیستم ضدیخ
  5. مجهز به سیستم بای پس اتوماتیک
  6. مجهز به سیستم جرقه‌زن اتوماتیک
  7. مجهز به سیستم احتراق آهسته با قابلیت تنظیم
  8. دارای شیر سه طرفه
  9. دارای دو مبدل جهت تأمین آبگرم بهداشتی و گرمایشی به‌صورت هم‌زمان و سریع

 

پاسخ به سؤالات متداول:

  1. پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج دیواری بوتان، کدام است؟

پکیج‌های بیتا و پارما در صدر جدول پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج بوتان قرار دارند.

 

  1. ضمانت و خدمات پس از فروش پکیج‌های بوتان، چگونه است؟

تمام پکیج‌های برند بوتان درصورتی‌که توسط کارشناسان تأیید شده توسط شرکت نصب شود؛ دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می‌باشد. پیشنهاد می‌شود در صورتی که سیستم عیب‌یابی اتوماتیک پکیج یک کدخطا را نمایش داد؛ تعمیر و سرویس آن‌ را تنها به نمایندگی‌های مجاز بوتان بسپارید. استفاده از خدمات تعمیرکاران غیرمجاز و غیرمتبحر می‌تواند علاوه‌بر لغو ضمانت پکیج شما، باعث خطرات امنیتی جدی نیز بشود.

 

جمع‌بندی:

در این مطلب از سایت ایده آل امروز، به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج بوتان پرداختیم. هرکدام از این مدل‌ها دارای مزایای مخصوص به خود هستند که شما باید باتوجه‌به میزان بودجه و نوع نیازتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای مشاهده سایر مدل‌های پکیج دیواری می‌توانید به فروشگاه ایده آل امروز مراجعه کنید.

سؤالات و تجربیات خود درباره پکیج برند بوتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *