پکیج

تجربه یک خرید حرفه‌ای، با راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور، یکی از شرکت‌های سازنده انواع پکیج در ایران است که محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید می‌کند. طبیعتاً به علت تنوع بسیار زیاد پکیج ایران رادیاتور در زمان خرید دچار سردرگمی شوید؛ بنابراین ما در این مطلب از سایت فروشگاه ایده‌آل امروز، را به راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور اختصاص دادیم. شما با مطالعه دقیق این محتوا می‌توانید یک خرید کاملاً متناسب با نیازتان، با بهترین قیمت و کیفیت را تجربه کنید.

پیشنهاد می‌شود مقاله ” راهنمای خرید پکیج بوتان” را نیز در وبلاگ فروشگاه ایده‌آل امروز نیز مطالعه کنید.

 

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور:

در زمان انتخاب و خرید پکیج ایران رادیاتور، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید؛ این نکات به شما کمک خواهد کرد تا دقیقاً خریدی متناسب با نیازتان داشته باشید. در ادامه به بیان مهم‌ترین نکات در زمان خرید پکیج ایران رادیاتور خواهیم پرداخت.

 

1.     مشخص کنید که پکیج در چه شرایطی قرار است استفاده شود:

اولین نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید این است که به‌درستی باید بدانید که پکیج ایران رادیاتور، در چه مکانی باید نصب شود؟ قرار است پکیج در داخل منزل نصب شود یا بالکن؟ میزان املاح موجود در آب منطقه شهری شما چگونه است؟ پاسخ به سؤالات کلیدی ازاین‌قبیل به شما در نیازسنجی دقیق‌تر کمک بسیاری خواهد کرد.

 

2.     به حروف انگلیسی روی بدنه پکیج ایران رادیاتور توجه کنید:

مهم‌ترین نکته که حتماً در زمان خرید پکیج ایران رادیاتور، باید منظر داشته باشید؛ این است که باید به حروف انگلیسی آورده شده در کنار نام مدل پکیج ایران رادیاتور، دقت کنید. این حروف نشان‌دهنده ویژگی‌های خاصی در دستگاه پکیج ایران رادیاتور است؛ برای مثال:

اگر کنار نام مدل حرف B را مشاهده کنید؛ یعنی دستگاه از نوع تک مبدله است؛ ولی اگر حروف E، M، L و K را مشاهده کنید؛ یعنی دستگاه دو مبدله است.

رادیاتورهایی که حروف M و E را در کنار نام مدل خود دارند؛ از نظر نحوه عملکرد، کاملاً مشابه هستند و تنها از نظر طراحی ظاهری با یکدیگر متفاوت‌اند! رادیاتورهایی که حروف K و L را در کنار مدل خود دارند نیز، از تکنولوژی عیب‌یابی خودکار بهره‌‌مند هستند؛ همچنین حرف L نشان‌دهنده منبع انبساط بزرگ‌تر نیز، است.

مشاهده حرف اختصاصی CF نیز، به این معناست که پکیج از نوع بدون فن است؛ ولی عبارت اختصاصی FF، نشان‌دهنده پکیج فن دار با دودکش دوجداره است.

 

3.     مشخص کنید که پکیج تک مبدل می‌خواهید یا دو مبدل:

پکیج ایران رادیاتور دارای دو مدل، تک مبدله و دو مبدله هستند. پکیج یک مبدل، تنها یک مبدل دارد که هم آبگرم مصرفی شما و هم آبگرم مورد نیاز رادیاتورها را تأمین می‌کند. درحالی‌که پکیج دو مبدل ایران رادیاتور، یک مبدل اختصاصی (مبدل صفحه‌ای) برای تأمین آبگرم مصرفی و یک مبدل دیگر (مبدل شعله‌ای) جهت تأمین آبگرم مورد نیاز رادیاتورها دارد!

درصورتی‌که می‌خواهید در فصل گرم از آبگرم برای استحمام و … استفاده کنید و در فصل سرد نیز منزلتان را گرم کنید؛ باید یکی از پکیج‌های دو مبدل ایران رادیاتور را خریداری نمایید. پکیج دو مبدل ایران رادیاتور نیز، مانع انتقال و تجمع رسوبات آب داخل پکیج می‌شود. لازم به ذکر این نکته است که هزینه استهلاک، نگهداری و تعمیرات پکیج تک مبدل کمتر از پکیج دارای دو مبدل است.

 

4.     دیواری یا زمینی بودن پکیج ایران رادیاتور را مشخص کنید:

پکیج‌های ایران رادیاتور دارای دو مدل زمینی و دیواری هستند؛ شما باید قبل از انتخاب و خرید پکیج، تصمیم بگیرید که کدام یک برایتان مناسب‌تر است؟ برای این منظور ابتدا باید با تفاوت پکیج زمینی با پکیج دیواری آشنا شوید.

پکیج زمینی دارای یک مخزن ذخیره آب بوده و ظرفیت گرمایشی بیشتر دارد؛ به همین علت برای استفاده در متراژ‌های بالا مناسب است. پکیج دیواری ایران رادیاتور برای استفاده در یک واحد مسکونی یا تجاری معمولی مناسب است و ظرفیت گرمایشی معمولی دارد.

 

5.     فن دار یا بدون فن بودن پکیج ایران رادیاتور را تعیین کنید:

پکیج فن دار و دارای محفظه احتراق بسته ایران رادیاتور، برای افرادی که قصد دارند پکیج را در بالکن یا فضا باز قرار دهند؛ مناسب است.

پکیج فن دار ایران رادیاتور در مقایسه با پکیج بدون فن ایران رادیاتور، دارای قطر دودکش بزرگ‌تری است؛ بنابراین اگر در زمان نصب پکیج، مقداری از دودکش باید به صورت افقی قرار بگیرد؛ بهتر است پکیج فن دار را انتخاب کنید.

 

6.     برای آنالوگ یا دیجیتالی بودن پکیج ایران رادیاتور تصمیم بگیرید:

ایران رادیاتور پکیج‌های خود را در دو مدل آنالوگ و دیجیتالی تولید می‌کند. این پکیج‌ها از نظر کیفیت و نحوه عملکرد تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد؛ تنها فرق این پکیج‌ها در این است که:

پکیج دیجیتالی دارای صفحه نمایشگر بوده و از طریق این صفحه حالت زمستان و تابستان را تنظیم می‌کنید؛ ولی پکیج آنالوگ ایران رادیاتور را باید به صورت دستی تنظیم نمایید.

پکیج دیجیتالی ایران رادیاتور، دارای قابلیت خطایابی خودکار بوده و با نمایش یک کد، نوع خطا دستگاه را مشخص می‌کند. نحوه تعیین خطا در پکیج آنالوگ به صورت چراغ چشمک‌زن به رنگ سبز، قرمز و نارنجی تعیین می‌شود.

 

7.     ظرفیت حرارتی پکیج ایران رادیاتور مناسب خود را تعیین کنید:

قبل از انتخاب و خرید بهترین پکیج ایران رادیاتور، باید به‌درستی بدانید که پکیج باید چه میزان انرژی گرمایشی تولید کند. توان گرمایشی پکیج دیواری ایران رادیاتور از ۱۸ الی ۳۲ کیلووات و توان گرمایشی پکیج زمینی ایران رادیاتور از ۲۸ تا ۱۵۰ کیلووات است.

پکیج با ظرفیت گرمایشی ۲۸، برای واحدهایی با متراژ ۱۶۰ مترمربع کاملاً مناسب است. برای تعیین توان حرارتی دستگاه باید به فاکتورهای مهمی مانند متراژ واحد، تعداد واحد و شرایط آب‌وهوایی شهر توجه کنید.

 

قیمت پکیج ایران رادیاتور چگونه تعیین می‌شود؟

پکیج-ایران-رادیاتور

 

قیمت پکیج ایران رادیاتور، تحت‌تأثیر عوامل مختلفی است. این عوامل عبارت است از:

  1. دیواری یا زمینی بودن پکیج
  2. تعداد مبدل به‌کاررفته در پکیج
  3. نوع محفظه احتراق (بسته یا باز)
  4. فن دار بودن یا نبودن پکیج
  5. میزان بازدهی پکیج
  6. میزان مصرف انرژی پکیج
  7. آنالوگ یا دیجیتالی بودن پکیج
  8. و …

برای اطلاع دقیق از قیمت پکیج ایران رادیاتور، پس از انتخاب مدل مدنظر از طریق شماره تماس 02177502371 با کارشناسان فروش سایت فروشگاهی ایده‌آل امروز در تماس باشید.

 

فرمول محاسبه ظرفیت حرارتی مناسب برای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

همان‌طور که گفتیم قبل از انتخاب و خرید پکیج ایران رادیاتور، باید به‌خوبی از ظرفیت گرمایشی مناسب فضای خود، اطلاع داشته باشید. لازم به ذکر است که فرمول محاسبه ظرفیت حرارتی واحد مسکونی با فضای اداری متفاوت است.

برای محاسبه ظرفیت گرمایشی یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری باید متراژ را در عدد ۱۵۰ ضرب و سپس عدد حاصل را تقسیم بر ۸۶۰ کنید؛ بنابراین شما نیاز به یک پکیج با توان حرارتی ۱۷ دارید.

برای محاسبه ظرفیت گرمایشی یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری باید متراژ را در عدد ۱۰۰ ضرب و سپس عدد حاصل را تقسیم بر ۸۶۰ کنید؛ بنابراین شما نیاز به یک پکیج با توان حرارتی ۱۱ دارید.

البته اگر در مکانی با شرایط آب‌وهوایی سرد زندگی می‌کنید؛ باید مقداری این عدد را بیشتر در نظر بگیرید.

 

پاسخ به سؤالات متداول در زمان خرید پکیج ایران رادیاتور:

 

1.برای یک واحد مسکونی با متراژ ۶۰ مترمربع، چه نوع پکیجی مناست است؟

باتوجه‌به قانون ۱۷ مقررات ملی ساختمان، نصب پکیج در واحدهای کمتر از ۶۰ متر تنها در صورتی مجاز است که اکسیژن مورد نیاز محفظه احتراق، از بیرون از ساختمان تأمین شود. به همین علت بهتر است تا از پکیج فن دار ایران رادیاتور با دودکش دوجداره استفاده کنید؛ مانند:

  1. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF
  2. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF
  3. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L28FF
  4. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل اکو 24FF-PL

 

2.در پکیج‌های بدون فن، حداقل میزان دودکش باید چند متر باشد؟

کمترین میزان ارتفاع دودکش در این مدل پکیج ایران رادیاتور باید ۳ متر باشد.

3.بهترین میزان فاصله آب گرم با دستگاه پکیج ایران رادیاتور، چقدر باید باشد؟

مناسب‌ترین میزان فاصله آب گرم با پکیج باید ۷ متر باشد.

4.برای نگهداری از پکیج ایران رادیاتور، باید چه کاری انجام دهیم؟

برای محافظت از پکیج ایران رادیاتور باید حتماً از رسوب‌گیر و محافظ برق استفاده کنید؛ همچنین درصورتی‌که پکیج ایران رادیاتور را در فضای باز مانند بالکن نصب می‌کنید؛ حتماً باید برای جلوگیری از یخ‌زدگی، آن را همواره روشن نگه‌دارید.

 

در این مطلب از سایت فروشگاه ایده‌آل امروز، به راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور پرداختیم. تمامی محصولات برند ایران رادیاتور، دارای ۲۴ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. شما می‌توانید قبل از خرید پکیج ایران رادیاتور، از خدمات مشاوره رایگان سایت ما نیز استفاده کنید.

 

سؤالات خود دررابطه‌با خرید پکیج ایران رادیاتور را در بخش نظرات این مطلب از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *