کولرگازی

راهنمای خرید کولرگازی هایسنس + مزایا و معایب کولرگازی هایسنس

راهنمای خرید کولرگازی هایسنس

امروزه استفاده از کولرهای گازی، به علت مصرف‌ انرژی پایین، بهره‌وری بالا و … بسیار مورد استقبال است. با این حال، انتخاب یک کولرگازی از برند معتبر می‌تواند؛ با طول عمر و کیفیت عملکرد دستگاه ارتباط مستقیم داشته باشد. برند هایسنس نیز، یکی از شرکت‌های تولید انواع لوازم خانگی است که فعالیت خود را از سال 1969 آغاز کرده است.

این شرکت چینی، برای تولید انواع کولرگازی با ظرفیت‌های مختلف؛ از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند. در ادامه این مطلب از سایت ایده آل امروز، به معرفی مزایا و معایب کولر گازی هایسنس خواهیم پرداخت.

 

چرا باید کولرگازی هایسنس را خریداری کنیم؟

نام تجاری هایسنس، یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت لوازم خانگی است. درصورتی که قصد خرید یک کولرگازی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را دارید؛ کولرگازی هایسنس می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کولرگازی برند هایسنس، باوجود قیمت بسیار مناسب، از تمامی امکانات لازم برای یک سیستم سرمایشی باکیفیت و امروزی، بهره‌مند است.

این کولرگازی که در رده کولرهای میان‌رده تقسیم‌بندی می‌شود؛ در مقایسه با کولرهای ایرانی از کیفیت بالاتری برخوردار است. علت این کیفیت، وارداتی‌بودن پک دستگاه و پیروی از استانداردهای جهانی است. بسیاری از مشتریانی که از کولرهای گازی هایسنس برای منزل یا محل کار خود استفاده کرده‌اند؛ پس از سال‌ها استفاده از این محصول، همچنان اعلام رضایت می‌کنند.

لازم به ذکر است؛ به دلیل خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر شرکت هایسنس؛ شما در زمان خرید نیازی نیست بابت مشکلات احتمالی دچار نگرانی باشد. محصولات این شرکت، بیشتر برای مناطق معتدل مانند شهر تهران کاربرد داشته و در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شود.

 

بهترین مدل کولرگازی هایسنس کدام است؟

کولرگازی هایسنس

قبل از اینکه درباره مزایا و معایب کولرگازی هایسنس صحبت کنیم؛ بهتر است با بهترین مدل کولرگازی هایسنس آشنا شوید. در حال حاضر، تنها واردکننده لوازم‌خانگی برند هایسنس، شرکت زرین کاسپین است.

کولرگازی هایسنس مدل AS، جزو بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های کولرگازی این برند است. این محصول، دارای کندانسور و لوله‌هایی از جنس مس و آلومینیوم است. لازم به ذکر است که موتورهای این کولرگازی کوچک بوده و معمولاً ظرفیت سرمایشی آن، از میزان ذکر شده مقداری کمتر است؛ یعنی کولرگازی با ظرفیت 12000، برابر با 9000 توان دارد.

 

با مزایا و معایب کولرگازی هایسنس، آشنا شوید:

همان‌طور که گفتیم؛ شرکت هایسنس از نظر فناوری و کیفیت، یکی از برندهای مطرح در صنعت لواز‌م‌خانگی محسوب می‌شود. شما می‌توانید با هر سلیقه و بودجه‌ای، نیاز خود به سیستم سرمایشی و گرمایشی را در محصولات این برند، پاسخ دهید. در ادامه، شما را با مزایا و معایب کولرگازی هایسنس، از نظر کاربران آشنا خواهیم کرد.

 

مزیت‌های استفاده از کولرگازی هایسنس، چیست؟

  1. عملکرد بدون صدای اضافی
  2. امکان تهیه قطعات و لوازم یدکی ساده در بازار ایران
  3. امکان تعمیر ساده کولرگازی‌های هایسنس
  4. سهم فروش خوب در بازار کولرگازی ایران
  5. خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر
  6. کیفیت ساخت بالا
  7. ظاهر زیبا و شیک
  8. قیمت مقرون‌به‌صرفه و ارزان در مقایسه با سایر برندهای هم‌رده
  9. مصرف برق بسیار پایین
  10. میزان بهره‌وری بالا
  11. امکان نظافت آسان کولرگازی
  12. قدرت خنک‌کنندگی بسیار بالا و تهویه هوای مطبوع محیط
  13. بهره‌مندی از کندانسور مسی
  14. امکان فعالیت با ولتاژ برق پایین
  15. جذب رطوبت اضافی هوای محیط
  16. امکان تنظیم جریان هوا
  17. بهره‌مندی از سیستم راه‌اندازی خودکار
  18. بهره‌مندی از سیستم حالت خواب
  19. حمل‌ونقل، نصب و راه‌اندازی آسان
  20. طول عمر مفید بالا

 

معایب استفاده از کولرگازی‌ هایسنس چیست؟

  1. وجود محصولات کپی شده از این برند در بازار
  2. تنوع بسیار بالای محصولات هایسنس ممکن است شما را در زمان انتخاب گیج کند.
  3. مدل‌هایی از این کولر که دارای لوله‌های آلومینیومی هستند؛ کیفیت ضعیف‌تری دارند.
  4. الزام به سرویس دوره‌ای کولرگازی هایسنس به‌صورت سالیانه
  5. عدم معرفی نمایندگی رسمی توسط شرکت هایسنس در ایران

 

در زمان خرید کولرگازی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

 

برای اینکه پس از انتخاب و خرید کولرگازی، رضایت کامل داشته باشید؛ لازم است قبل از خرید، نکاتی را مدنظر داشته باشید. این نکات عبارت است از:

  1. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز محیط خود را مشخص کنید.
  2. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی کولرگازی را با توجه به شرایط آب‌وهوایی محل زندگی خود تعیین کنید.
  3. درصورتی که در فصل گرما، زمان زیادی را در بیرون از خانه فعالیت می‌کنید؛ حتماً باید از مدل‌هایی استفاده کنید که قدرت سرمایشی بالا و سریع را داشته باشند.
  4. درصورتی که به آرامش در طول شب اهمیت می‌دهید؛ حتماً از مدل‌های بدون صدا استفاده کنید.
  5. کولرگازی را از فروشگاه‌ها یا سایت‌های فروشگاهی معتبر خریداری کنید.

 

پاسخ به سؤالات متداول:

  1. خرید کولرگازی هایسنس برای چه کسانی مناسب است؟

درصورتی که می‌خواهید یک کولرگازی خارجی با قیمت ارزان خریداری کنید؛ کولرهای گازی رده‌های پایین برند هایسنس، برای شما مناسب است. لازم به ذکر است که پرفروش‌ترین کولرهای گازی برند هایسنس در بازار ایران، جزو محصولات میان‌رده این شرکت هستند.

 

  1. آیا ظرفیت سرمایشی کولرهای گازی هایسنس، واقعی است؟

بله؛ درصورتی که محصولات هایسنس اصل باشد و توسط راه‌های رسمی وارد شده باشد؛ دارای ظرفیت سرمایشی واقعی است. لازم به ذکر است که کولرهای گازی هایسنس با ضمانت شرکت زرین، از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار هستند.

 

  1. در زمان خرید کولر گازی به چه ویژگی‌هایی باید توجه کنیم؟

اینورتر بودن یا نبود کولرگازی، زیبایی ظاهری دستگاه، میزان مصرف انرژی، سایز و ابعاد کولر، مدل کمپرسور کولرگازی، توان و ظرفیت کولرگازی و میزان پرتاب باد دستگاه

 

سخن آخر:

در این مطلب از سایت ایده آل امروز، به بررسی مزایا و معایب کولرگازی هایسنس و راهنمای خرید این کولر، پرداختیم. کولرگازی برند هایسنس، دارای دو مدل دیواری و اینورتر است. کولرگازی دیواری هایسنس، دارای کمپرسور‌های روتاری و پیستونی است. همچنین مدل‌های اینورتر این برند، مصرف انرژی بسیار کمی دارند.

سؤالات خود را درباره خرید کولرگازی هایسنس، در بخش نظرات از کارشناسان ایده آل امروز بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *