کولرگازی

پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت در بازار ایران کدام است؟

بهترین-برند-کولرگازی

بدون شک یکی از لوازم‌خانگی مهم جهت آرامش و رفاه محیط خانه، کولرهای گازی و اسپیلت‌ها هستند! این سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، خستگی و کلافگی پس از یک روز خسته‌کننده را از ذهن و بدن افراد، دور می‌کنند. باتوجه‌به اهمیت استفاده از اسپیلت‌ها و کولرهای گازی برای محیط‌های مختلف؛ شرکت‌ها و برندهای بسیاری اقدام به تولید انواع کولرگازی کرده‌اند! ولی پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت، در بازار ایران کدام است؟

در ادامه این مطلب از سایت ایده ال امروز، به این سؤال

پاسخ خواهیم داد. همچنین درصورتی که قصد خرید یک کولرگازی یا اسپیلت برای محل کار یا منزل خود را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به مقاله “راهنمای جامع خرید کولرگازی و اسپیلت” در وبلاگ ایده ال امروز نیز، مراجعه کنید.

 

پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت را بشناسید!

همان‌طور که گفتیم، زمانی که برای انتخاب و خرید کولرگازی به بازار مراجعه می‌کنید؛ با برندهای مختلفی مواجه خواهید که هر کدام، دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند! در چنین شرایطی، انتخاب از میان برندهای مطرح و شناخته شده؛ انتخاب عاقلانه‌تری است.

شرکت‌های شناخته‌شده علاوه بر کیفیت تولید محصولاتشان، از خدمات پس از فروش بهتری نیز برخوردار هستند؛ بنابراین زمانی که دستگاه شما نیازمند تعمیر باشد؛ نگرانی و مشکلی ذهن شما را درگیر نخواهد کرد. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپلیت ایرانی و خارجی موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت.

 

·         بهترین برندهای کولرگازی خارجی کدام است؟

بعضی از افراد در زمان انتخاب و خرید کولرگازی و اسپیلت، ترجیح می‌دهند تا از میان برندهای خارجی، انتخابی داشته باشند! از جمله پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت خارجی عبارت است از:

 

پرفروش-ترین-کولرگازی

 

1.     کولرگازی برند اُجنرال OGENERAL:

کولرهای گازی برند اجنرال به علت بهره‌مندی از رده مصرف انرژی ++A، یکی از بهترین کولرهای گازی بازار ایران محسوب می‌شوند. قطعات کولرگازی اجنرال بسیار باکیفیت بوده و علاوه بر مصرف انرژی پایین، سروصدای بسیاری کمی نیز دارد! درصورتی که در مناطق گرمسیری ایران زندگی می‌کنید؛ این برند می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

2.     کولرگازی برند گری  GREE:

برند گری، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که به‌صورت تخصصی به تولید سیستم تهویه‌مطبوع مشغول است. سابقه این شرکت به سال 1991 بازمی‌گردد و بخشی از نیاز بازار کولرگازی ایران را تامین می‌کند. از جمله مزایای کولرگازی گری می‌توان به استحکام بالا، مصرف انرژی کم و تنوع بالا محصولات اشاره کرد.

 

3.     کولرگازی برند جنرال GENERAL:

کولرهای گازی جنرال، یکی از مطرح‌ترین برندهای کولرگازی و اسپیلت در بازار ایران هستند. محصولات این برند با نام‌های جنرال T3، COOL HEAT، جنرال گلد و طرح لبخند به بازار معرفی شده‌اند؛ از این بین، کولرگازی جنرال مدل گلد و طرح لبخند، جزو پرفروش‌ترین مدل‌های این برند هستند. قیمت کولرگازی جنرال در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود بسیار مناسب است؛ همچنین محصولات این برند در رده مصرف انرژی B قرار دارند.

 

4.     کولرگازی برند ال جی LG:

یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت، برند جهانی LG است. این برند نسل جدیدی از کولرهای گازی و اسپیلت را به بازار عرضه می‌کند که تا 73 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. کولرگازی اینوتر LG، دارای موتور قدرتمند، کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش عالی می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده، محصولات این برند را خریداری کنید.

 

5.     کولر گازی سامسونگ SAMSUNG:

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کره‌ای که شهرت جهانی دارد؛ شرکت چند ملیتی سامسونگ است. کولرگازی و اسپیلت سامسونگ، یکی از پرفروش‌ترین سیستم‌های سرمایشی در بازار ایران است؛ برای ساخت محصولات این برند، از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود. همچنین خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات سامسونگ، خود بهترین دلیل برای انتخاب این برند است.

 

·         بهترین برندهای کولرگازی ایرانی کدام است؟

اگر جزو کسانی هستید که به حمایت از تولیدات ملی اهمیت می‌دهید؛ بهتر است بدانید که خوشبختانه شرکت‌های ایرانی بسیاری هستند که انواع کولرگازی و اسپیلت باکیفیت را تولید می‌کنند. از جمله پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت ایرانی عبارت است از:

 

1.     کولرگازی برند جی پلاس (GPlus):

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی کولرگازی، محصولات شرکت گلدیران است. این شرکت سال‌ها تحت عنوان نمایندگی محصولات برند LG فعالیت می‌کرد؛ تا اینکه در سال 1397 خط تولید محصولات خود را در ایران با برند جی پلاس، راه‌اندازی کرد.

کولرهای گازی جی پلاس، از باکیفیت‌ترین قطعات ساخته شده‌اند و می‌توان در تمام طول سال از آن‌ها استفاده کرد. کولرگازی جی پلاس با ظرفیت‌های 9 الی 30 هزار، از نظر کیفیت چیزی از برند خارجی LG کمتر ندارند!

 

2.     کولرگازی برند ایران رادیاتور (Iranradiator):

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت محصولات گرمایشی ایران، شرکت ایران رادیاتور است! همان‌طور که از نام این برند مشخص است؛ اولین محصولات این برند انواع رادیاتورهای آلومینیومی بود. در اوایل دهه 90، این شرکت، اولین کولرگازی و اسپیلت خود را به بازار معرفی کرد.

هم اکنون کولرهای گازی ایران رادیاتور، دارای رده مصرف انرژی +A بوده و دارای ظرفیت‌های 9 الی 30 هزار می‌باشد.

 

3.     کولرگازی برند تک الکتریک (Takelectric):

شرکت تک الکتریکی، یکی دیگر از بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه تولید انواع دستگاه تهویه هوا آغاز کرد. هم‌اکنون کولرهای گازی تک الکتریک با ظرفیت 9000 لی 30000 BTU، برای تمام مناطق معتدل یا گرم و خشک استفاده می‌شود.

 

سخن آخر:

پس از یک روز تابستانی گرم و شرجی، تصور هوای خنک و مطبوع خانه، یک انگیزه دلپذیر برای اتمام سریع‌تر کارها است! بنابراین در این مطلب از سایت ایده ال امروز، به معرفی پرفروش‌ترین و بهترین برندهای کولرگازی و اسپیلت ایرانی و خارجی موجود در بازار پرداختیم. درصورتی که قصد خرید کولرگازی برای منزل یا محل کارتان را دارید؛ حتماً پس از مشخص‌کردن دقیق نیاز خود، یکی از برندهای مطرح را انتخاب کنید.

درصورتی که تجربه استفاده از محصولات سرمایشی و گرمایشی هر یک از برندهای معرفی شده را دارید؛ تجربه خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *