پکیج

بهترین برند ایرانی و خارجی پکیج دیواری کدام است؟

بهترین برند ایرانی و خارجی پکیج دیواری

پکیج‌ها یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی، برای تأمین گرمای محیط‌های مسکونی و غیرمسکونی هستند. این سیستم‌های گرمایشی در انواع دیواری و زمینی و با ظرفیت‌های گرمایشی مختلف، تولید می‌شوند. این وسایل گرمایشی، مشکلات موتورخانه‌های قدیمی را نداشته و در بازار، با انواع برندهای ایرانی و خارجی به فروش می‌رسد. هرکدام از پکیج‌های دیواری این برندها، دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند؛ بنابراین در ادامه این مطلب از سایت ایده‌آل امروز، به معرفی بهترین برند ایرانی و خارجی پکیج دیواری، خواهیم پرداخت.

 

با بهترین برند پکیج دیواری ایرانی آشنا شوید:

شاید برایتان جالب باشد که بدانید؛ تولیدکنندگان انواع پکیج دیواری در ایران، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات گرمایشی در آسیا را تولید می‌کنند. بسیاری از پکیج‌های دیواری ایرانی، از جدیدترین استانداردهای بین‌المللی پیروی کرده و حتی به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شوند. این برندها عبارت است از:

 

1.     پکیج دیواری برند ایران رادیاتور (Iran Radiator):

یکی از مشهورترین برندهای پکیج در ایران، برند ایران رادیاتور است. محصولات این برند که در ده سال گذشته، به‌عنوان بهترین برند پکیج ایران شناخته شده؛ بسیار متنوع است. شما با هر سلیقه و نیازی که داشته باشید؛ می‌توانید از میان پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور یکی را انتخاب کنید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور در مدل‌های ECO، M، L و K و با ظرفیت گرمایشی 22 الی 33 هزار کیلوکالری تولید می‌شوند؛ این پکیج‌ها می‌توانند گرمایش مورد نیاز واحدهای تا 150 مترمربع را به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان تامین کنند. لازم به ذکر است که تمام محصولات ایرانی، ایران رادیاتور، داخل ایران و توسط تکنسین‌های متبحر موتاژ می‌شوند؛ به‌همین‌علت، درصورت نیاز به تعمیر یا تعوض قطعات با هیچ مشکلی روبه‌رو نخواهید شد.

 

2.     پکیج دیواری برند بوتان (Butane):

برند پکیج دیواری بوتان، متنوع‌ترین محصولات را در میان سایر رقبا ایرانی خود، به‌ بازار محصولات گرمایشی عرضه می‌کند. پکیج‌های بوتان از استانداردهای ملی و بین‌المللی برای ساخت پیروی کرده و در انواع مدل‌های بیتا، پرلا و پارما تولید می‌شوند. ظرفیت گرمایشی این مدل‌ها از 22 الی 32 هزار کیلوکالری است. از جمله ویژگی‌های پکیج دیواری بوتان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم عیب‌یابی خودکار
  • صفحه نمایشگر دیجیتال
  • فن
  • بهره‌مندی از دو مبدل
  • و …

 

3.     پکیج دیواری شوفاژکار (Chauffagekar):

یکی از باسابقه‌ترین و اقتصادی‌ترین برندهای پکیج دیواری در ایران، برند شوفاژکار است. محصولات این برند بسیار متنوع بوده و در مدل‌های الگانت، کامفورت و کاپریس تولید می‌شوند. ظرفیت گرمایشی‌ پکیج‌‌های این برند از 24 الی 40 هزار کیلوکالری بوده و می‌تواند به‌خوبی نیازهای مختلف مشتریان را پاسخگو باشد. از جمله مزایای پکیج‌های شوفاژکار عبارت است از:

  • بهره‌مندی از دو مبدل جهت تأمین آب گرم و گرمایش
  • فن تهویه هوا
  • سنسور دود
  • پنل هوشمند
  • قابلیت برنامه‌ریزی
  • و …

 

4.     پکیج دیواری لورچ (Lorch):

اگر قصد خرید پکیج دیواری باقیمت مناسب را دارید؛ پکیج‌های برند لورچ انتخاب مناسبی است! محصولات برند لورچ نیز، از تنوع طراحی و ظرفیتی خوبی برخوردار بوده و در انواع مدل هیرو، هرما و آدنا تولید می‌شوند. از جمله قابلیت‌های پکیج‌های دیواری لورچ می‌توان به سیستم ضدیخ، سیستم محافظت از گریپاژ پمپ، سیستم تنظیم‌کننده پمپ و سیستم کنترل میکروپروسسری اشاره کرد.

 

با بهترین برند پکیج دیواری خارجی آشنا شوید:

صنعت ساخت پکیج دیواری، به علت استفاده عمومی در سراسر جهان، رقابت زیادی دارد. این رقابت در بازار سیستم‌های گرمایشی ایران نیز وجود داشته و برندهای ایرانی و خارجی پکیج دیواری، سعی در ربودن گوی سبقت از یکدیگر دارند. درصورتی‌که قصد خرید بهترین پکیج دیواری خارجی را دارید؛ در ادامه به معرفی بهترین برندهای خارجی پکیج دیواری خواهیم پرداخت.

 

1.     پکیج دیواری بوش (Bosch):

کیفیت تمام محصولات برند آلمانی بوش، در سطح بالایی است. محصولات این برند معمولاً قیمت بالایی داشته و در مدل‌های اکسکلوسیو و کامفورت تولید می‌شوند. بیشتر پکیج‌های دیواری بوش از نوع فن دار بوده و دارای دو مبدل هستند. میزان بهره‌وری، طول عمر و کیفیت ساخت پکیج دیواری بوش و کیفیت آن بسیار بالا بوده و می‌تواند یک انتخاب مطمئن برای خرید سیستم گرمایشی برای شما باشد.

 

2.     پکیج دیواری فرولی (Ferroli):

برند فرولی محصول شرکت ایتالیایی ایرتمپ بوده و در سال‌های اخیر سهم بازار خوبی را به خود اختصاص داده است. محصولات این برند در مدل ایواتک تولید شده که تنوع بسیار بالایی از نظر ظاهر و مشخصات فنی دارد.

 

3.     پکیج دیواری ایمرگاس (Immergas):

یکی دیگر از برندهای پکیج ایتالیایی موجود در ایران، برند ایمرگاس است. محصولات این برند به‌صورت جهانی شهرت و کیفیت بسیار خوبی دارد. لازم به ذکر است که پکیج دیواری ایمرگاس داخل ایران و توسط خط تولید این شرکت در ایران مونتاژ می‌شود؛ علت این امر کاهش هزینه تمام شده برای مصرف‌کنندگان ایرانی است.

مدل‌های پکیج ایمرگاس شامل Mythos، Victrix، Star و Zeus است؛ این محصولات دارای توان گرمایشی بین 24 الی 36 هزار کیلوکالری هستند. از جمله مزایای پکیج ایمرگاس می‌توان به سیستم ضدیخ، صفحه نمایشگر دیجیتال، مصرف انرژی پایین، بهره‌‌مندی از دو مبدل و … اشاره کرد.

 

4.     پکیج دیواری آگرا گاز (Agra Gas):

برند اسپانیایی و ایتالیایی آگرا گاز، با 21 سال تجربه، یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید پکیج دیواری در جهان است. محصولات این برند در داخل ایران و توسط خط تولید متشکل از تکنسین‌های ایرانی، مونتاژ می‌شوند؛ بنابراین قیمت پکیج آگرا گاز در مقایسه باکیفیت بالای آن، بسیار مناسب است. از جمله مزایای پکیج‌های دیواری آگرا گاز می‌توان به ترموستات حد پیشرفته، سیستم ضدیخ، سوئیچ فشار هوا و قابلیت ضد گریپاژ اشاره کرد. لازم به ذکر است محصولات آگرا گاز تحت عنوان تجاری آماتیس در ایران شناخته می‌شوند.

 

5.     پکیج دیواری مرکوری (Mercury):

پکیج برند مرکوری محصول برند ایتالیایی است که کیفیت بسیار خوبی دارد. محصولات این برند ایتالیایی از 24 الی 40 هزار کیلوکالری توان گرمایشی داشته و در ایران مونتاژ می‌شود؛ به همین علت برای تعمیر یا تعویض قطعات آن مشکلی نخواهید داشت. از جمله مزایای پکیج‌های دیواری برند مرکوری می‌توان به سیستم ضد گریپاژ پمپ، سیستم ضدیخ، امکان عملکرد با فشار آب کم، سیستم کنترل دمای آب هوشمند، دارای دو مبدل، دارای بازدهی بالا و … اشاره کرد.

 

جمع‌بندی:

در این مطلب از سایت ایده آل امروز، به معرفی بهترین برند ایرانی و خارجی پکیج دیواری پرداختیم. تمامی این برندها دارای مزایای زیر هستند:

  1. خدمات پس از فروش و ضمانت کالا
  2. ظرفیت گرمایشی مناسب
  3. گرمایش محیط در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  4. مصرف انرژی پایین و بهره‌وری بالا
  5. طول عمر و کیفیت بالا
  6. و …

شما تجربه استفاده از کدام برند پکیج دیواری را داشته‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *