پکیج

پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور کدام است؟

پرفروش-ترین-پکیج-های-دیواری-ایران-رادیاتور

پکیج‌ها یکی از وسایل گرمایشی مهم در فصل زمستان برای گرم‌کردن رادیاتورها هستند؛ همچنین در سایر فصل‌های سال با تأمین سریع و مداوم آبگرم بهداشتی، موجبات آسایش زندگی را فراهم می‌آورند. اگر شما هم قصد خرید یک پکیج برای محل کار یا زندگی خود را دارید؛ حتماً می‌پرسید که کدام پرفروش‌ترین مدل پکیج در ایران کدام است؟

در این مطلب از سایت ایده آل امروز، به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور خواهیم پرداخت. اگر می‌خواهید یک خرید مطمئن و به‌صرفه را تجربه کنید؛ بهتر است پکیج‌هایی را انتخاب کنید که میزان فروش و رضایت مشتری بالایی دارند. در ادامه این مطلب درباره برند، مدل و مشخصات فنی پرفروش‌ترین پکیج‌های ایران رادیاتور بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

با برند ایران رادیاتور آشنا شوید:

قبل از هر چیز، بهتر است تا ابتدا با برند ایران رادیاتور آشنا شوید. ایران رادیاتور، یکی از برندهای مطرح در صنعت لوازم گرمایشی ایران است. این برند با نزدیک به نیم قرن تجربه یکی از باسابقه‌ترین کمپانی‌های تولید محصولات گرمایشی است. از جمله محصولات این برند می‌توان به انواع رادیاتور، آبگرمکن، پکیج، مشعل و … اشاره کرد.

شرکت ایران رادیاتور اولین پکیج خود را نزدیک به بیست سال پیش (سال 1383) به بازار لوازم گرمایشی عرضه کرد. پکیج‌های این برند به علت نام خوش‌آوازه ایران رادیاتور و کیفیت و خدمات پس از فروش عالی، به‌سرعت سهم بازار خوبی را به‌ خود اختصاص داد. پکیج‌های زمینی و دیواری ایران رادیاتور اکنون در لیست پرفروش‌ترین پکیج‌های ایران قرار دارند. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور خواهیم پرداخت.

 

پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور کدام است؟

پکیج‌های برند ایران رادیاتور با ظرفیت گرمایشی‌ و ویژگی‌های متفاوت تولید می‌شوند؛ بنابراین شما باید با مقایسه این مشخصات فنی، مزایا و معایب، بهترین پکیج را متناسب با نیازتان انتخاب و خریداری کنید. بهترین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور عبارت است از:

 

·         پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M24ff

یکی از بهترین پکیج‌های برند ایران رادیاتور، پکیج دیواری مدل M22FF است. این پکیج باقیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت و امکانات عالی، دارای گواهی‌نامه استاندارد CE نیز، است. پکیج M22FF در ظرفیت گرمایشی‌های 24 و 28 تولید شده و واحدهای تا 140 مترمربع می‌توانند از این پکیج‌ها استفاده کنند. لازم به ذکر است که میزان بازدهی این پکیج 93 درصد بوده و دارای دو مبدل و از نوع فن دار می‌باشد.

 

·         پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل  ECO

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل اکو، با ظرفیت گرمایشی‌های 24 و 28 تولید می‌شود و می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز واحدهایی تا 140 مترمربع باشد. این پکیج با میزان بازدهی 93 درصد و گواهی استاندارد CE، همان چیزی است که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است که این پکیج اقتصادی، از نوع فن دار و دو مبدله می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید آن را درون منزل یا تراس نصب کرده و تمام طول سال از آن استفاده کنید.

 

·         پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل  L28FF

یکی دیگر از پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور، مدل L28FF است. این پکیج با میزان بازدهی بیشتر از 90 رصد و ظرفیت گرمایشی 28 کیلووات، می‌تواند به راحتی واحدهایی تا 160 مترمربع را گرم کند. پکیج سری L برخلاف پکیج سریM ایران رادیاتور، دارای سیستم عیب‌یابی خودکار می‌باشد. سایر مزایای این پکیج دیواری عبارت است از:

  1. مجهز به سیستم ضد یخ‌زدگی مدار گرمایش
  2. مجهز به سیستم بای پس اتوماتیک
  3. مجهز به سیستم هواگیری اتوماتیک
  4. مجهز به سیستم کنترل پرشر سوئیچ هوا جهت امنیت بیشتر

 

·         پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

پکیج مدل L36FF نیز، یکی دیگر از مدل‌های پرفروش ایران رادیاتور است که با ظرفیت گرمایشی 36 کیلووات و بازدهی 93 درصد، برای واحدهایی تا 210 مترمربع، کاربرد دارد. این پکیج با داشتن دو مبدل حرارتی مجزا، قابلیت استفاده در تمام طول سال برای تامین آبگرم مصرفی و آبگرم بهداشتی را دارد. از دیگر مزایای این پکیج فن دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مجهز به پمپ سیرکولاتور
  2. مجهز به سیستم بای پس اتوماتیک
  3. مجهز به سیستم هواگیری اتوماتیک
  4. مجهز به سیستم ضد یخ مدار گرمایش

 

پاسخ به سؤالات متداول قبل از خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور:

  1. خدمات پس از فروش و ضمانت پکیج‌های ایران رادیاتور چگونه است؟

تمامی پکیج‌های برند ایران رادیاتور درصورتی‌که توسط متخصصین ایران رادیاتور نصب و راه‌اندازی شوند؛ دارای 2 سال ضمانت سرویس و تعویض قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

 

  1. چرا پکیج سری L ایران رادیاتور در مقایسه با سایر مدل‌ها، قیمت بیشتری دارد؟

پکیج‌های سری L به دلیل بهر‌ه‌مندی از سیستم عیب‌یابی خودکار و صفحه نمایشگر دیجیتال، قیمت بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌ها دارند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این قابلیت عیب‌یابی خودکار، باعث صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه تعمیر پکیج دیواری خواهد شد.

لازم به ذکر است که پکیج سری M ایران رادیاتور نیز، مجهز به سیستم عیب‌یابی است؛ ولی به علت آنالوگ بودن این دستگاه، قیمت مناسب‌تری در مقایسه با مدل‌های L دارد.

 

  1. پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج دیواری ایران رادیاتور کدام است؟

پکیج‌های دیواری سری L، M و اکو جزو بهترین پکیج‌های دیواری برند ایران رادیاتور هستند. این پکیج‌ها علاوه بر قیمت مقرون‌‌به‌صرفه از کیفیت بالایی نیز برخوردار بوده و تاکنون درصد رضایت مشتری بالایی داشته‌اند.

 

  1. چرا پکیج‌های دو مبدل در مقایسه با پکیج‌های تک مبدل قیمت بیشتری دارند؟

پکیج‌های دارای دو مبدل، در مقایسه با پکیج‌های تک مبدل، میزان رسوب کمتری گرفته و نوسانات آبگرم در آن‌ها کمتر است؛ همچنین پکیج‌های دو مبدل قابلیت استفاده در زمستان و تابستان را داشته و به همین علت قیمت بیشتری نیز دارند.

 

جمع‌بندی:

در این مطلب از سایت ایده آل امروز به معرفی بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج ایران رادیاتور پرداختیم. درصورتی‌که قصد خرید پکیج برند ایران رادیاتور را دارید؛ آشنا و بررسی این مدل‌ها می‌تواند به شما برای تجربه یک خرید لذت‌بخش کمک بسزایی نماید. پرفروش‌ترین مدل‌های پکیج دیواری ایران رادیاتور به‌صورت تیتروار عبارت است از:

  1. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری M
  2. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری L
  3. پکیج دیواری ایران رادیاتور سری ECO

اگر تجربه استفاده از محصولات ایران رادیاتور را داشته‌اید؛ تجربه و میزان رضایت خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *